România, bronz la Europene. Am bătut Danemarca!!!

România învinge Danemarca în meciul pentru medaliile de bronz și se califică direct la Campionatul Mondial care va avea loc în 2011 în Brazilia. România a răzbunat înfrângerea din grupe și le-a furat medaliile de bronz danezelor pe propriul teren. Tolnai este eroul României, cu 53 la sută procentajul aruncărilor parate!!!!!!

Marcatoarele tricolorelor: Neagu 6 goluri, Nechita 4, Stanca 2, Ardean 2, Fiera 1, Geiger 1.
Amariei: ”M-am bucurat enorm”
”A fost o finală extraordinară. M-am bucurat enorm de mult și am reușit să fiu alături de ele ca suporter”, a spus Carmen Amariei, marea absentă de la Europene, cu lacrimi în ochi.
Voina: ”O victorie care înseamnă mult pentru toți cei care înțeleg acest sport”
”E greu după un astfel de joc să vorbești. E o victorie care înseamnă foarte mult pentru cei care iubesc această echipă și care înțeleg acest sport. Fetele au vrut și au dat totul. Eu n-am crezut că mai pot reveni la 24 de ore după semifinala. În puținele ore care au trecut de la semifinală fetele și-au pus în cap să schimbe totul, să răzbune toate insuccesele. E mult mai ușoară o finală mare, pentru că oricum ai argintul, dar această victorie este uriașă și fetele merită toate felicitările”, a spus Radu Voina.
Tolnai: ”S-a văzut că am luptat cot la cot”
”A fost un meci foarte greu. S-a văzut că am luptat cot la cot, și am reușit să învingem. Fiecare și-a dorit să lupte și să dea totul, a declarat Talida Tolnai. 
Neagu: ”E o bucurie mai mare decât dacă am fi câștigat finala mare”
”A fost tristețe mare că am pierdut semifinala, a fost un meci încrâncenat. am vorbit cu fetele că vrem să ne răzbună, și că vrem să le batem aici în fața a peste 10.000 de fani. Meci greu și fizic și psihic, ne-am luptat din suflet și poate e o bucurie mai mare decât dacă am fi câștigat finala mare”, a spus Cristina Neagu.
Am depășit coșmarul finalelor mici pierdute
Talida Tolnai a avut o intervenție absolut magistrală, cu vârfurile degetelor a deviat o minge care se îndrepta către vinclu cu 30 de secunde înainte de final. Fetele noastre au ținut excelent mingea pe final de meci și au obținut medaliile de bronz. Am depășit acel coșmar al finalelor mici.
România a tremurat din nou pe final, până în ultimele secunde iar emoțiile au fost uriașe. Ada Nechita a marcat trei goluri uriașe în repriza a doua, apărarea a făcut baraj în fața semicercului, având doar câteva ezitări iar Tolnai epuizase toate epitetele încă de la meciul din semifinale cu Suedia și ne-a făcut doar să urlăm de bucurie la fiecare intervenție a ei.
Puteam avea un final mai liniștit dacă nu grăbeam câteva acțiuni ofensive și dacă nu luam câteva decizii pripite, dar altfel probabil că naționala feminină de handbal a României ar fi purtat un alt nume. O victorie uriașă în fața naționalei care reprezintă patria handbalului.

No comments: