Blogul ACTIV SPIRIT - un instrument de comunicare eficient, cu cititori de pe toate continentele

 Începând din dimineaţa zilei de luni 17 mai 2010, pe Blogul ACTIV SPIRIT precum şi pe blogurile subsecvente acestuia, ACTIV PERSPECTIVE XXI -( http://activperspectivexxi.blogspot.com/ )destinat proiectului cultural cu acelaşi nume şi "Romanian Superlatives" - Superlative româneşti( http://romaniansuperlatives.blogspot.com/ ) au fost instalate contoarele "Flag counter" care relevă numărul de accesări precum şi ţările din care au fost făcute aceste accesări. Pentru mai multe detalii despre accesările de pe fiecare pagină este suficient să daţi click pe contorul respectiv, obţinând o diagramă cu informaţii suplimentare precum şi cu o vizionare completă a numelor ţărilor din care au fost accesate paginile web.

 Surpriza plăcută, la aproximativ 12 ore de la instalarea acestui instrument, a fost constatarea că paginile Blogurilor "Activ Spirit" sunt accesate de un public extrem de numeros din ţări de pe cel puţin trei continente, începând cu Europa unde figurau Suedia, România, Italia, Marea Britanie, Franţa, Republica Cehă, până în America de Nord - SUA şi Asia - reprezentate de India şi Filipine, inclusiv de la cele din urmă remarcând interes pentru subiectele legate de superlativele româneşti. Constatări îmbucurătoare, care ne întăresc optimismul şi convingerea că avem ceva de oferit.

Newsletterele periodice "Activ Spirit" ajung în momentul prezent la peste 600 de adrese de e-mail ale cititorilor din întreaga lume. Acestea includ persoane fizice cât şi instituţii de cultură de pe cinci continente, Europa având preponderenţă prin destinatarii din Suedia, România, Italia, Spania, SUA, Germania, Marea Britanie, etc.

Pe de altă parte, comunicarea cu mass-media are drept tintă peste 400 de e-mailuri ale jurnaliştilor din ţări ca România, Suedia, Germania, Franţa, Spania, Italia, Austria, Canada, SUA, agenţii de presă, publicaţii electronice, presă tipărită, televiziuni, posturi de radio.
Comunicatele şi newsletterele "Activ Spirit" sunt reflectate în relatări mass-media din toate segmentele vizate. Astfel, dincolo de cele aproximativ 1000 adrese de e-mail care receptează mesajele, acestea sunt multiplicate şi de instituţiile de presă interesate.

"Activ Spirit", organizaţia de tineret a Asociaţiei Culturale Româno-suedeze "Frăţia" din Stockholm, a început activitatea de comunicare web în luna octombrie a anului trecut. La opt luni de la lansare, proiectele on-line aflate sub sigla "Activ Spirit" se dovedesc a fi structurate ca un instrument de comunicare deosebit de eficient, cu cititori în întreaga lume. Se află în faza de pregătire elemente noi care, în scurt timp, urmeză să facă această comunicare mai interesantă, atractivă şi mai eficientă.

No comments: